႐ုိစီမေျပာျပတဲ့ ကၽြႏု္ပ္ႏွင့္ လာဘ္ပြင့္ပုလင္း

တစ္ေန႔သ၌ ကြ်ႏု္ပ္၏ ေဗဒင္ေဟာခန္းက ေလးရွိရာသို႔ ႐ိုစီမဟူေသာ အူေၾကာင္ေၾကာင္ က်ပ္ မျပည့္သည့္ မိန္းကေလးတစ္ဦး ေရာက္ရွိလာခဲ့ေလ ၏။

ထိုေန႔မွာ တနလၤာေန႔တစ္ေန႔ ျဖစ္၏။ တန လၤာေန႔မ်ားတြင္ ကြ်ႏု္ပ္သည္ ေဗဒင္ေဟာခန္းကို ပိတ္၍ စာေရးျခင္း၊ ဂ်ာနယ္မဂၢဇင္းတိုက္မ်ားသို႔ စာမူ မ်ားသြား၍ပို႔ျခင္းမ်ားကို ျပဳလုပ္ေလ့ရွိေလ၏။

ထိုအခ်ိန္၌မွာမူ ကြ်ႏု္ပ္သည္ အခန္းေရွ႕တြင္  ေခြးေျခစံုကေလးတစ္လံုးကိုခ်၍ ငုတ္တုတ္ကေလး ထိုင္ကာ လမ္းသြားလမ္းလာမ်ားကို အေၾကာင္းမဲ့ ေငးေမာေနမိေလ၏။ ထိုသို႔ ေငးေမာရင္းလည္း ကြ်ႏု္ပ္သည္ အေၾကာင္းမဲ့ ဒူးကေလးကို တႏွံ႔ႏွံ႔ လုပ္ေနမိေလ၏။ ႐ိုစီမသည္ ကြ်ႏု္ပ္အားျမင္လိုက္ သည္ႏွင့္ –

“ဂြတ္ေမာနင္း မဂၤလာပါဆရာ”ဟု အဂၤ လိပ္တစ္ပိုင္း ျမန္မာတစ္ဝက္ႏႈတ္ဆက္ေလ၏။ ၿပီး ေနာက္ အနီးရွိ အုတ္ခံုေပၚတြင္ ဝင္၍ထိုင္ရင္း

“ဆရာ ဘာလုပ္ေနတာလဲ”ဟု ေမးလွ်င္ ကြ်ႏု္ပ္က

“ဘာမွမလုပ္ဘူး”ဟု ျပန္၍ ေျဖလိုက္ေလ ၏။ ထိုအခါ ႐ိုစီမက တႏွံ႔ႏွံ႔လုပ္ေနေသာ ကြ်ႏု္ပ္၏ ဒူးမ်ားကို လက္ညႇိဳးျဖင့္ ထိုးရင္း

“အဲဒါကေရာ ဘာလုပ္ေနတာတုန္း”ဟု ေမးျပန္ေလ၏။

“အဲဒါက ဘာမွလုပ္တာမဟုတ္ဘူး သူ႕ဟာ သူျဖစ္ေနတာ”ဟု ကြ်ႏု္ပ္က ျပန္၍ေျပာလိုက္လွ်င္ ႐ိုစီမက ရယ္ေလ၏။ ထိုသို႔ရယ္ၿပီးေနာက္ –

“လူေတြမွာ စိတ္တန္ခိုး စိတ္အင္အားဆိုတာ သံလိုက္ဓာတ္၊ ညႇိဳ႕ဓာတ္ဆိုတာလည္း ရွိတယ္။ အဲဒီ ဓာတ္ေတြ အားေကာင္းေလေလ အမ်ားရဲ႕ ယံုၾကည္ ကိုးစားျခင္းကို ခံရၿပီး ကို္ယ့္ရဲ႕အလုပ္ေတြ ေအာင္ ျမင္ေလေလပဲ အခုလို အေၾကာင္းမဲ့ ဒူးတႏွံ႔ႏွံ႔လုပ္ တာ ေခါင္းတဆတ္ဆတ္ညိတ္ေနတာ ေျခတရမ္း ရမ္းလက္တလႈပ္လႈပ္ ျဖစ္ေနတာမ်ိဳးေတြဟာ အဲဒီ ဓာတ္ေတြကို ေလ်ာ့ပါးေစတယ္။ အလဟသ ယိုစီး သြားေစတယ္။ အဲဒီေတာ့ ဆရာ့အေနနဲ႔အခုကစ ၿပီး အဲဒီအဓိပၸာယ္မရွိတဲ့ အမူအက်င့္ေတြကို ေဖ်ာက္ ဖ်က္ပစ္ဖို႔ အေရးႀကီးတယ္” ဟု စကားႀကီး စကား က်ယ္ေျပာ၍ ဆရာလုပ္ပါေလေတာ့၏။

ထို႔ေနာက္ ၄င္းကပင္ ဆက္လက္၍ –

“ဆရာတို႔လို ဂမၻီရအလုပ္ လုပ္ေနၾကတဲ့ သူေတြအဖို႔ ပိုၿပီးေတာ့ေတာင္ အေရးႀကီးေသးတယ္။ အထူးသျဖင့္ လက္ကိုသတိထားရမယ္ ဆရာရဲ႕”ဟု ေျပာလွ်င္ ကြ်ႏု္ပ္က –

“ဟဲ့ ေဗဒင္ေဟာတာနဲ႔ လက္နဲ႔က ဘာဆိုင္ လို႔တုန္း”ဟု ျပန္၍ေမးမိေလ၏။ ထိုအခါ ႐ိုစီမက

“ေဟာဒီ့လူ႕ေလာကႀကီးရဲ႕ အဆင့္ဆင့္ တိုး တက္ထြန္းကားလာမႈမွာ လက္ေတြဟာ အခရာက် တဲ့ေနရာကပါခဲ့တယ္ေနာ္။ ေက်ာက္ေခတ္ကစၿပီး ဒီေန႔အထိ ဆရာစဥ္းစားၾကည့္လိုက္။

ေဟာဒီလက္ေတြနဲ႔ပဲ အမဲလိုက္ၿပီး အသက္ ဆက္ခဲ့ၾကတယ္။ ေဟာဒီလက္ေတြနဲ႔ မီးကိုဖန္တီး ၿပီး ယဥ္ေက်းမႈ တစ္ဆင့္ျမႇင့္ခဲ့ၾကတယ္။ ေဟာဒီ လက္ေတြနဲ႔ပဲ အပင္ေတြစိုက္ခဲ့ပ်ိဳးခဲ့ၾကတယ္။ ေဟာ ဒီလက္ေတြနဲ႔ပဲ အသံုးအေဆာင္ေတြလုပ္ၾက၊  ေနရာ ထိုင္ခင္းေတြ ဖန္တီးၾက၊ အဝတ္အထည္ေတြ ဖန္တီး ၾက၊ လက္နက္ကိရိယာေတြ လုပ္ခဲ့ၾက။ ရန္သူကို ကာကြယ္ခဲ့ၾကတယ္။

မိမိတို႔ရဲ႕ ဘဝရပ္တည္ေရး၊ ရွင္သန္ေရး တိုးတက္ေရးအတြက္ လက္ေတြကို အမ်ားႀကီး အမ်ား ႀကီး အသံုးခ်ခဲ့ၾကတယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ဘယ္ ဘာသာေရးကိစၥမဆိုလက္ေတြနဲ႔ ပူေဇာ္ပသျခင္းကို ေဖာ္ျပခဲ့ၾကတယ္။ ဘာသာစကားရယ္လို႔ အက်အန မရွိေသးခင္တုန္းကဆိုရင္လည္း လက္ေတြနဲ႔ပဲ တစ္ ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ နားလည္ေအာင္ ဆက္ဆံ အခ်က္ျပခဲ့ၾကရတယ္။ အီဂ်စ္တို႔၊ ေရာမတို႔၊ ဂရိ တို႔လူ႕သမိုင္းမွာ ထြန္းလင္းေတာက္ေျပာင္ခဲ့တဲ့ ေခတ္ ကာလေတြမွာဆိုရင္ လက္မွာထူးျခားဆန္းၾကယ္တဲ့ ဂမၻီရအာနိသင္ေတြ တန္ခိုးသိဒၶိေတြ ရွိေနတယ္ဆို တာ သိျမင္ေဖာ္ထုတ္ၿပီး အသံုးခ်ေနခဲ့ၾကၿပီ။

ဒါေတြက လက္ေတြရဲ႕ စြမ္းရည္ကို ဆရာ တြက္ဆခ်င့္ခ်ိန္ႏိုင္ေအာင္ အလြယ္ေျပာလိုက္တာ ေတြပါ။ အေသးစိတ္ေျပာမယ္ဆိုရင္ ခုနစ္ရက္ ေလာက္ထိုင္ၿပီး ေျပာသြားရမယ္။ အဲဒီေတာ့ ဆရာ ရယ္ လြယ္လြယ္ပဲ သေဘာေပါက္လိုက္ပါ။ လက္ ေတြ႕မွာ ထူးျခားဆန္းၾကယ္တဲ့ တန္ခိုးစြမ္းရည္ ေတြရွိ ေနတယ္။ အဲဒီစြမ္းရည္ကို အသံုးခ်ႏိုင္သေလာက္ လူထဲမွာ တမူထူးၿပီး ေအာင္ျမင္သြားမယ္။

အထူးသျဖင့္ ဆရာတို႔လို ေဗဒင္ဆရာေတြ အတြက္ ပိုၿပီးေတာ့ေတာင္ အေရးႀကီးေသးတယ္။ ေဗဒင္တြက္ျပင္ကို လက္နဲ႔ေရးရတယ္။ လက္နဲ႔တြက္ ရတယ္။ ေဗဒင္ေဟာေတာ့လည္း ေက်ာက္ဆစ္႐ုပ္ ႀကီးလို ၿငိမ္ၿငိမ္ႀကီး ေဟာလို႔မရဘူး။ လက္ဟန္ ေျခဟန္နဲ႔ ေရာၿပီး ေဟာရတာ ယၾတာေတြ လမ္း ညႊန္မယ္ဆိုရင္လည္း လက္မပါလို႔ မၿပီးဘူး။ အစီအ ရင္ ဖေယာင္းတိုင္လုပ္မလား။ အင္းေတြ စမေတြ ေရးမလား အေဆာင္လက္ဖြဲ႔ေတြ လုပ္ေပးမလား အားလံုးအားလံုး လက္ကို သံုးရတာခ်ည္းပဲ။

အဲဒီေတာ့ ေဗဒင္တတ္တာခ်င္း ယၾတာ အစီ အရင္ပညာေတြခ်င္း တူဦးေတာ့ လက္ရဲ႕ စြမ္းရည္ အာနိသင္ သာလြန္တဲ့ေဗဒင္ဆရာက သူမ်ားထက္ ပိုၿပီး ေတာ္သြားေက်ာ္သြားမွာပဲ

အရပ္ထဲမွာ ၾကားဖူးမွာေပါ့၊ ဟင္းရြက္ေတြ ဘာေတြ ခ်ဥ္ဖတ္စိမ္မယ္ဆိုရင္ေတာင္ လူတိုင္းစိမ္ လို႔ မခ်ဥ္ဘူးဆရာရဲ႕၊ လက္ဆိပ္ရွိတဲ့လူစိမ္မွ ခ်ဥ္ သတဲ့၊ ၿပီးေတာ့ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ မိန္းမတစ္ေယာက္  ပန္းခူးမိတဲ့ပန္းပင္ဟာ ပိုးေတြက်ၿပီး ပ်က္စီးသြား ေရာတဲ့၊ အႏွိပ္သည္ေတြမွာ ပညာခ်င္းတူရင္ေတာင္ လက္ေပါက္တာခ်င္း ထိေရာက္တာခ်င္း ကြာသတဲ့။

ထားပါေတာ့ ဆရာရယ္ ဆရာနဲ႔ ပတ္သက္ တာကိုပဲ ေျပာပါမယ္။ ဆရာ့အေနနဲ႔ ထူးထူးျခားျခား  ေအာင္ျမင္ထြန္းေပါက္တဲ့ ေဗဒင္ဆရာ၊ ဂမၻီရပညာ ရွင္တစ္ေယာက္ျဖစ္လာဖို႔အတြက္ ဆရာ့ရဲ႕ လက္ေတြ ကို စြမ္းရည္ထက္ျမက္လာေအာင္ တန္ဖိုးတက္လာ ေအာင္ စိုက္လိုက္မတ္တတ္ ေလ့က်င့္ဖို႔ေတာ့ လို တယ္။ အလြယ္ဆံုးနဲ႔ အေကာင္းဆံုးကေတာ့ ပုတီး မ်ားမ်ားစိပ္ပါ။ အျခားဂါထာမႏၱာန္ေတြ အသာထား လို႔ ပုတီးစိပ္တိုင္း စိပ္တိုင္းမွာ –

“ငါ့ရဲ႕လက္ေတြဟာ တစ္ေန႔ထက္တစ္ေန႔ တန္ခိုးစြမ္းရည္ ႀကီးလာေနၿပီ၊ ငါ့ရဲ႕ လက္ေတြမွာ စၾကာဝဠာထဲက တန္ခိုးသိဒၶိေတြ စြမ္းရည္ေတြ ကိန္း ေအာင္းေနၾကၿပီ”

လို႔ အေလးအနက္အာ႐ံုျပဳၿပီး ရြတ္ရမယ္။ အဲဒီက်င့္စဥ္လုပ္တဲ့ အခ်ိန္ကစလို႔ လက္ေတြကို အေၾကာင္းမဲ့ လႈပ္ရမ္းေနတာ။ ဟိုကုပ္ဒီကုပ္လုပ္ေန တာစားပြဲေတြဘာေတြကို ေခါက္ေနတာမ်ိဳးမလုပ္ရ ဘူး။ မျဖစ္မေနလႈပ္ရွားမႈႀကံဳမွပဲ လႈပ္ရွားရမယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ကိုယ္ကိုမတ္တတ္ရပ္ၿပီး အသက္ကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း႐ႈသြင္းရမယ္။ အဲဒီလို ႐ႈသြင္းတာနဲ႔ အတူ လက္ႏွစ္ဖက္ကို ေခါင္းေပၚေက်ာ္သည္အထိ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းေလး ေျမႇာက္ယူရမယ္။ လက္က ေလးေတြကို တင္းထား၊ ေတာင့္ထားတာမလုပ္ပဲ ေျပေျပေလ်ာ့ေလ်ာ့ေလးပဲ ထားရမယ္။ အသက္ကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ႐ွဴထုတ္တာနဲ႔အတူ လက္ႏွစ္ဖက္ ကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေအာက္ျပန္ခ်ရမယ္။ အဲဒီအ တိုင္းလည္း တစ္ေန႔ကို ငါးမိနစ္ကေန ဆယ့္ငါးမိ နစ္ေလာက္အထိ လုပ္ေပးရမယ္။

အဲဒါ ရက္ေျခာက္ဆယ္ေလာက္ ေလ့က်င့္ လိုက္မယ္ဆိုရင္ ဆရာ့လက္ေတြရဲ႕ လႈပ္ရွားမႈတိုင္း မွာ မျမင္ရတဲ့စြမ္းရည္တစ္ခုခု ကိန္းေအာင္းေန တယ္ဆိုတာ ဆရာကိုယ္တိုင္ ခံစားေတြ႕ရွိလာရပါ လိမ့္မယ္။ ဘယ္လိုမ်ိဳးလဲဆိုတာေတာ့ ကြ်န္မလည္း မေျပာတတ္ဘူး လက္ေတြ႕လုပ္ၾကည့္ရင္ သိလာ လိမ့္မယ္

အဲဒီေလ့က်င့္ထားတဲ့လက္ေတြနဲ႔ ေဗဒင္ပဲ ေဟာေဟာ အေဆာင္ယၾတာေတြပဲ စီရင္စီရင္ ေဈးပဲ ေရာင္းေရာင္း ေဈးပဲ ဝယ္ဝယ္ အကူအညီပဲ ေတာင္း ေတာင္း ကိုယ္က အကူအညီေပးရတာပဲျဖစ္ျဖစ္ အမ်ားတကာထက္ ထူးျခားေအာင္ျမင္လာလိမ့္မယ္။ ဆရာေရ}}ဟု ရွည္လ်ားေထြျပားစြာ လက္ဋီကာ ဖြင့္ပါေလေတာ့၏။

၄င္းေျပာမွပင္ ကြ်ႏု္ပ္လည္း သတိထား ဆင္  ျခင္မိကာ ကြ်ႏု္ပ္၏ ေျမးအရြယ္ခန္႔ ႐ိုစီမေလးအား ေလးစားပါတယ္ ႐ိုစီမရယ္ဟု ေရရြတ္ရင္း ဆလံသ လိုက္ရေလ၏။ ထို႔ေနာက္ ႐ိုစီမက

“အခန္းေရွ႕ထြက္ထိုင္ၿပီး ဆရာဘာလုပ္တာ လဲ” ဟု ေမးျပန္လွ်င္ ကြ်ႏု္ပ္က

“ညစ္ေနတာေဟ့ ညစ္ေနတာ မၾကာခင္ ငါ့အခန္းက လျပည့္လို႔ စာခ်ဳပ္ျပန္ၿပီး ခ်ဳပ္ရဦးမယ္။ ငွားရဦးမယ္။ လက္ထဲမွာက ေငြမရွိဘူး ငါ့ေဗဒင္ ေဟာခန္းက ေငြေလးေတာ့ ဝင္ပါရဲ႕ သူ႔ဟာနဲ႔သူ ဘဲစားဘဲေခ်ျဖစ္ေနတယ္။ ဝင္တဲ့ေငြက နည္းရတဲ့ ထဲ မၿမဲဘူး ကုန္စရာအေပါက္ေတြက တန္းစီေန တယ္။ ၾကားဖူးတာက ဘယ္ဘက္ကတစ္ဆုပ္က်ဲ ေတာ့ ညာဘက္က တစ္လွည္းဝင္တယ္တဲ့ ငါ့အ ျဖစ္ကေတာ့ ဘယ္ဘက္က တစ္ဆုပ္ဝင္ၿပီး ညာဘက္ က တစ္လွည္းထြက္ေနတယ္”ဟု ေျပာလိုက္လွ်င္ ႐ိုစီမသည္ တခစ္ခစ္ရယ္ေလ၏။ ထိုသို႔ရယ္ၿပီး ေနာက္

“ေအာင္မေလး ဆရာကလည္း အထင္ကရ ဂမၻီရဆရာႀကီးတစ္ေယာက္လုပ္ေနၿပီး လာဘ္ပြင့္ေစ မယ့္ နည္းေလးဘာေလးေလာက္ေတာင္ မစီရင္ တတ္ဘူးလား။ ကမၻာ့ေလာကီပညာရွင္ေတြမွာ ဂမၻီရ ပုလင္း (Spell Bottles) ဆိုတဲ့ ပညာရပ္ေတြ ရွိ တယ္။ ပုလင္းေတြကို အသံုးျပဳၿပီး ခ်မ္းသာဖို႔ ေအာင္ျမင္ဖို႔ ေငြရႊင္ဖို႔ လုပ္ငန္းတိုးတက္ဖို႔ ကိစၥ အေတာ္မ်ားမ်ားမွာ စီရင္အသံုးျပဳေလ့ရွိတယ္ ဆရာ ရဲ႕ အဲဒီအထဲမွာ ပုလင္းနဲ႔ လာဘ္ဖြင့္တဲ့ နည္းကေလး တစ္ခုရွိတယ္။

ဖန္ပုလင္းသန္႔သန္႔ကေလး တစ္လံုးထဲမွာ မတ္ေစ့ ငါးေစ့၊ ႏွစ္ဆယ္တန္ ငါးရြက္၊ ဆယ္တန္ငါး ရြက္၊ င႐ုတ္ေကာင္းငါးေစ့၊ စပါးေစ့ငါးေစ့၊ ႏွမ္းငါး ေစ့၊ သစ္ၾကမ္းပိုးေခါက္ အစကေလး ငါးစ၊ ေလးညႇင္းပြင့္က ငါးပြင့္ စုၿပိးထည့္ရမယ္။ အဲဒီ ပုလင္းကို အဖံုးလံုေနက်ပ္ေနေအာင္ ပိတ္ရမယ္။ ၿပီးေတာ့ ငါးမိနစ္ေလာက္ပုလင္းကို လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ ကိုင္လႈပ္ရင္း

“ေငြေတြ ေငြေတြလာပါေစ လာတဲ့ေငြေတြ ၿမဲပါေစ”လို႔ ရြတ္ေနရမယ္။

အဲဒီပုလင္းကို ဆရာ့ရဲ႕ အလုပ္စားပြဲမွာထား ပိုက္ဆံအိတ္၊ ပိုက္ဆံပံုးနဲ႔အတူ တြဲၿပီးေတာ့ထား။ ဆိုင္ေတြဘာေတြမွာဆိုရင္လည္း ေကာင္တာမွာတင္ ထား မၾကာခဏလည္း အဲဒီပုလင္းရဲ႕ အဖံုးေပၚမွာ မတ္ေစ့တစ္ေစ့ခံ ဖေယာင္းတိုင္ အစိမ္းေရာင္တစ္ တိုင္ထြန္းထြန္းေပးရမယ္။ ပုလင္းကလည္း ျဖစ္ႏိုင္ ရင္အစိမ္းေရာင္ပုလင္းနဲ႔လုပ္ရင္ပိုၿပီးေကာင္းတယ္” ဟု ေျပာျပေလ၏။ ထိုအခါ ကြ်ႏု္ပ္က

“ဟုတ္ပါ့မလား ႐ိုစီမရယ္”ဟု ေမးမိလွ်င္ ႐ိုစီမက

“ဒါ့ထက္ေတာင္ပိုေသး”ဟု ျပန္၍ေျပာေလ ၏။ ထို႔ေနာက္

“ပညာကေတာ့ ဒီပညာပါပဲ ဒါေပမယ့္ ဆရာ့ လက္ေတြက ႐ိုး႐ိုးလက္ေတြျဖစ္ေနတယ္။ ကြ်န္မ ကေတာ့ ကြ်န္မရဲ႕လက္ေတြကို စြမ္းရည္ထက္ျမက္ တဲ့ ဂမၻီရလက္ေတြျဖစ္ေအာင္ ေလ့က်င့္ထားတာ ၾကာၿပီ အဲဒီေတာ့ ဒီအစီအရင္ကိုပဲ ဆရာစီရင္တာ နဲ႔ ကြ်န္မစီရင္တာဆိုရင္ အနည္းနဲ႔ အမ်ားေတာ့ အာနိသင္ခ်င္းကြာလိမ့္မယ္။

ဒီေတာ့ ကြ်န္မစီရင္  ထားၿပီးသား ကြ်န္မသံုး ေနတဲ့ လာဘ္ပြင့္ပုလင္းကေလးကိုပဲ ဆရာ့ကိုေပးခဲ့ပါ ေတာ့မယ္”ဟု ေျပာေျပာဆိုဆိုပင္ သူမ၏ျဗဳတ္စျဗင္း ေတာင္း ထည့္ေသာ အိတ္ကေလးအတြင္းမွ အစိမ္း ေရာင္ပုလင္းေလး တစ္လံုးထုတ္၍ ေပးေလ၏။

ကြ်ႏု္ပ္လည္း ထိုပုလင္းကေလးကို ေစ့စပ္ ေသခ်ာစြာ ၾကည့္ေနမိ၏။ ထိုပုလင္းေလးထဲတြင္ အထက္က သူမေျပာထားေသာပစၥည္းမ်ား ထည့္ထား သည္ကိုလည္း ေတြ႕ရေလ၏။

ကြ်ႏု္ပ္သည္ ထိုပုလင္းေလးကို ဖင္ျပန္ေခါင္း ျပန္ စိတ္ဝင္တစား ၾကည့္ေနသည့္အခိုက္မွာပင္ အခန္းဝသို႔ အသက္ေလးဆယ္ေက်ာ္ခန္႔ လွ်ာရွည္ လွေသာ မိန္းမႀကီးတစ္ဦး လာ၍ရပ္ေလ၏။

ထိုမိန္းမႀကီးက ဆရာေရ ေအာင္ၿပီဟု အရင္းမရွိ၊ အဖ်ားမရွိ ေျပာၿပီးေနာက္ ေငြတစ္ ေသာင္းစီဟု ယူဆရေသာ တစ္ေထာင္တန္ အုပ္ ႏွစ္အုပ္ကို ကြ်ႏု္ပ္၏ လက္ဝယ္သို႔ ထည့္ကာ ပုဆိန္ ေပါက္ဦးခ်ေလ၏။ ထိုမိန္းမႀကီးသည္ အေပါင္ဆံုး ေတာ့မတတ္အိမ္ကို ေရာင္းလိုေၾကာင္း ကြ်ႏု္ပ္ထံ၌ ဓာတ္႐ိုက္ဓာတ္ဆင္ လာေတာင္းခဲ့ဖူးေၾကာင္း ကြ်ႏု္ပ္ မွတ္မိေလ၏။

ကြ်ႏု္ပ္လည္း ယခုပူပူေႏြးေႏြးပင္ ကြ်ႏု္ပ္၏ လက္ဝယ္သို႔ ေရာက္ရွိလာေသာ ႐ိုစီမ၏ လာဘ္ပြင့္ ပုလင္းေလးႏွင့္ ေငြတစ္ေသာင္းအုပ္ႏွစ္အုပ္ကို္ တအံ့ တဩၾကည့္ရင္း

“ေလးစားပါတယ္ ႐ိုစီမရယ္”ဟု ေက်ေက် နပ္နပ္ႀကီး ေရရြတ္လိုက္မိပါေလေတာ့သတည္း။

 

သေဗၺဓမၼာ

ဇင္ေယာ္နီ

Comments

comments

Post Author: manawmaya