႐ုိစီမေျပာျပတဲ့ ေရ႐ွဴနည္း

တစ္ေန႔သ၌ လိႈင္ၿမိဳ႕နယ္ ဘူတာ႐ံုလမ္း မွတ္တိုင္အနီးရွိ ေအးရိပ္မြန္၁လမ္း၊ တိုက္ ၁၅၊ အခန္း ဝ၀၄ တြင္ရွိေသာ ကြ်ႏု္ပ္၏ ေဗဒင္လကၡဏာ ေဟာခန္းကေလးအတြင္းဝယ္ ကြ်ႏု္ပ္သည္ ဂ်ာနယ္ တစ္ေစာင္အတြက္ စာမူတစ္ပုဒ္ကို အသည္းအသန္ ေရးသားေနရေလ၏။

အဘယ္ေၾကာင့္စာမူကို ေအးေအးလူလူမ ေရးဘဲ အသည္းအသန္ေရးေနရသနည္းဟု ေမးဖြယ္ရာ ရွိေပသည္။

ကြ်ႏု္ပ္၏ဆရာႀကီး အဘမင္းသိခၤသည္ စာ ေရးေသာအခါ၌ ပါးစပ္မွ ေခၚေပးေလ့ရွိ၏။ လက္ ေရးလက္သား သြက္လက္ သပ္ရပ္ေသာ တပည့္တစ္ ဦးဦးက ေနာက္မွလိုက္ၿပီး ေရးေပးရ၏။ ကြ်ႏု္ပ္သည္ အဘေရးခဲ့ေသာ စာမူေပါင္းမ်ားစြာကို လိုက္ေရးေပး ခဲ့ရေသာ အေတြ႕အႀကံဳရွိ၏။ သို႔ျဖစ္ရာ အဘေရး ေသာ ဟန္၊ အဘ၏ေလသည္ ကြ်ႏု္ပ္၏ နားစည္မွ သည္ ႏွလံုးအိမ္သို႔တိုင္ စြဲထင္လ်က္ ရွိေလေတာ့၏။ အဘ၏ ေတြးပံုေတြးနည္း အေငြ႕အသက္တို႔သည္ လည္း ကြ်ႏု္ပ္၌ မသိမသာဆိုသလို စြဲၿငိလာရေလ ေတာ့၏။

ပမာဆိုရလွ်င္ အဘသည္ သင္းပ်ံ႕ေမႊးႀကိဳင္ ေသာ ေတာင္ဇလပ္ပန္းျဖစ္၏။ ကြ်ႏု္ပ္ကမူ ပန္းကို ထုပ္ေသာ ဖက္မွ်သာ ျဖစ္၏။ ဖက္သည္ မေမႊးေပ။ သို႔ရာတြင္ပန္းကို ထုပ္ထားလိုက္ေသာအခါ၌ ဖက္ တြင္ ပန္း၏ ရနံ႔ေလးသည္ မသိမသာကေလး စြဲ ကပ္သြားေလေတာ့၏။ ကြ်ႏု္ပ္သည္လည္း အဘ မင္းသိခၤကို ကိုယ္ေရာစိတ္ပါ တြယ္ဖက္ မွီခိုထား သူတစ္ဦးျဖစ္ေသာေၾကာင့္ နဂိုမူလက ဘာရနံ႔မွ် မရွိခဲ့ေသာ ကြ်ႏု္ပ္သည္ ကာလအတန္ၾကာေသာအ ခါ၌ အဘ၏ ရနံ႔ကေလး မသိမသာ စြဲကပ္လာရ ေလေတာ့၏။

ထို႔ေၾကာင့္ ကြ်ႏု္ပ္စာေရးေသာအခါ၌လည္း လက္ျဖင့္ ခ်ေရးရျခင္းကို အားမရခ်င္ေတာ့ေပ။ ကေလး တစ္ေယာက္ေယာက္ကို မုန္႔ဖိုးေပး၍ ေနာက္မွ လိုက္အေရးခိုင္းရေလ၏။ ထို႔ေနာက္တြင္ မွ ကြန္ပ်ဴတာဆိုေသာ ပစၥည္း တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္ ျဖစ္လာေသာအခါ ကြ်ႏု္ပ္သည္ ေပါေခ်ာင္ေကာင္း ရသည့္ ကြန္ပ်ဴတာေလးတစ္လံုးကို ဝယ္ယူလိုက္ ေလ၏။ ေပါေခ်ာင္ေကာင္းဟုသာ ဆိုရေသာ္ျငား လည္း ကြ်ႏု္ပ္သည္ ကြန္ပ်ဴတာဆိုေသာအရာကို နာမည္ကေလး ေခၚတတ္႐ံုမွ်လြဲ၍ ဘာမွ်မသိရွာပါ။  အထဲတြင္ ဘာေတြပါသနည္း၊ အေဟာင္းေလာ၊ အသစ္ေလာ၊ အေကာင္းေလာ၊ အဆိုးေလာ ကြ်ႏု္ပ္ လံုးဝမသိႏိုင္ပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ ေပါေခ်ာင္ေကာင္း မဟုတ္ဘဲ ေပါေခ်ာင္ဆိုးႀကီးလည္း ျဖစ္ေနႏိုင္ေပ သည္။ ကေလးမ်ား ေျပာသလိုဆိုလွ်င္ အမွန္အကန္ မဟုတ္ဘဲ အင္မွန္အင္ကန္ႀကီးျဖစ္ေနႏိုင္ေပသည္။

မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစကာမူ ကြ်ႏု္ပ္သည္ ကြန္ ပ်ဴတာဆိုေသာ ပစၥည္းတစ္ခုကို စြန္႔စြန္႔စားစား၊ သို႔မဟုတ္ မိုက္မိုက္မဲမဲ ဝယ္ယူခဲ့ၿပီျဖစ္၏။ ေရွးလူႀကီး သူမတို႔က “ျမင္းစီးၿပီး အထီးမွန္း အမမွန္းမသိ” ဟု ဆိုမိန္႔ခဲ့ၾကဖူး၏။ ကြ်ႏု္ပ္၏ အျဖစ္ကား ထိုထက္ ပင္ဆိုးေပေတာ့မည္။ ကြန္ပ်ဴတာဆိုသည္မွာ အထီး ေလာ၊ အမေလာ ကြ်ႏု္ပ္မသိပါ။ ေရသတၲဝါေလာ၊ ကုန္းသတၲဝါေလာ ကြ်ႏု္ပ္မသိပါ။ အရြက္စား သတၲ ဝါေလာ၊ အသီးစားသတၲဝါေလာ ကြ်ႏု္ပ္မသိပါ။

ကြ်ႏု္ပ္ ဘာမွ် မသိတတ္ေသာေၾကာင့္ ကြ်ႏု္ပ္ ၏ ညီေတာ္ေမာင္တစ္ဦးက လာ၍ ကူညီေပး၏။ ကြ်ႏု္ပ္က စာေရးေသာအခါ ပါးစပ္မွေခၚေပး၏။ ၄င္း က ကြန္ပ်ဴတာျဖင့္ ေနာက္မွလိုက္၍ ႐ိုက္၏။ ေတာ္ ေတာ္ေတာ့ ဟုတ္ေနေပၿပီ။ သို႔ရာတြင္ မဟုတ္ေသာ ကိစၥမ်ားလည္း တအုပ္တမႀကီးပင္။

မမ္မိုရီက ဘာျဖစ္လို႔တဲ့၊ စီဒီ႐ိုက္ဒါက ဘာ ျဖစ္ျပန္ၿပီတဲ့၊ ဟတ္ဒစ္ ဘာျဖစ္သြားလို႔တဲ့၊ ေမာက္စ္ မေကာင္းဘူး။ ကီးဘုတ္က ေၾကာင္ေနၿပီတဲ့။ ေမာ္နီ တာ လဲရမယ္တဲ့၊ ဝမ္းတူးအိတ္နဲ႔ တူးဖိုက္စစ္ ေတာ္ ေတာ္ကြာတယ္တဲ့၊ ၿပီးေတာ့ရွိေသးတယ္။ ပီသရီးတဲ့၊ ပီဖိုးတဲ့ ဘာတစ္ခုမွ် ကြ်ႏု္ပ္မသိ ႐ိုးအမွန္ ျဖစ္ေပ ေတာ့၏။

ယခုလည္း ဂ်ာနယ္အတြက္ အေရးႀကီး၍ စာေရးေနစဥ္ စက္သည္ ေကာင္းေကာင္း အလုပ္မ လုပ္ဘဲ ျဖစ္ေန၏။ စက္ေလးသည္ဆိုလား ဘာဆို လားမသိ၊ ဗိုင္းရပ္စ္ဆိုလား ဘာဆိုလားမသိ၊ ကြ်ႏု္ပ္ အေနႏွင့္သာဆိုလွ်င္ ကြန္ပ်ဴတာကို ပိုးသတ္ေဆး တိုက္ရန္သာ ရွိေပေတာ့သည္။ သို႔ရာတြင္ ထိုသို႔ လုပ္၍လည္း မျဖစ္ႏိုင္ရကား၊ ထိုစက္ ေထာ့နင္း ေထာ့နင္းႏွင့္ပင္ စာမူကို မၿပီးၿပီးေအာင္ သည္းႀကီး မဲႀကီး မနည္းသည္းခံ၍ ေရးေနရေလေတာ့၏။ ထို႔ ေၾကာင့္ ကြ်ႏု္ပ္ စာေရးသည္မွာ စာေရးသည္ႏွင့္ မတူဘဲ ေခြ်းတလံုးလံုးႏွင့္ ရွိေလေတာ့၏။ အရပ္ထဲ က ကေလးမ်ားေျပာသလို ေျပာရလွ်င္ ႏြားသတ္ ေနသကဲ့သို႔ ျဖစ္ေလေတာ့၏။

ဤသို႔လွ်င္ ကြ်ႏု္ပ္သည္ ႏြားသတ္သမားတစ္ ဦးပမာ စာမူတစ္ပုဒ္ကို အသည္းအသန္ေရးေနေလ ၏။ ထိုအခ်ိန္၌မွာပင္ ႐ိုစီမဟူေသာ အူေၾကာင္ ေၾကာင္ က်ပ္မျပည့္သည့္ မိန္းကေလးတစ္ဦး ကြ်ႏု္ပ္ ထံ ေရာက္လာေလေတာ့၏။ ၄င္း ႐ိုစီမသည္ မ်က္ႏွာ ျဖဴမတစ္ဦး ေခြး႐ူးကိုက္၍ ေသလြန္ခဲ့ရာမွ ျပန္ၿပီး ဝင္စားသူ လူဝင္စားဟူ၍ ၄င္းကိုယ္၄င္း အထင္ ေရာက္ေနသူတစ္ဦးျဖစ္၏။ ငယ္စဥ္ကပင္ အဂၤလိပ္ အစားအေသာက္ကိုသာ စားေသာက္၏။ စကားေျပာ လွ်င္ အဂၤလိပ္လိုညႇပ္၍ ေျပာေလ့ရွိ၏။ အမွန္မွာ အဂၤလိပ္စကားထဲတြင္ ျမန္မာလိုညႇပ္၍ ေျပာျခင္း ျဖစ္၏။ ကေလး တြတ္တီးတြတ္တာဘဝက လူႀကီး မိဘမ်ားက ထိုအျပဳအမူမ်ားကို သေဘာက်ႏွစ္ၿခိဳက္ ခဲ့ေသာ္လည္း ေနာက္ပိုင္းတြင္မူ အျမင္ကပ္စရာ ျဖစ္လာေလေတာ့၏။ ေက်ာင္းထားေသာအခါ၌ လည္း အဆင္မေျပျဖစ္လာ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ေနာက္ ဆံုးတြင္ ႏွစ္တန္းႏွစ္တန္းလန္း၌ ေက်ာင္းေတာ္ကို ေက်ာခိုင္းခဲ့ရေလေတာ့၏။

အရပ္တကာ ေလွ်ာက္သြားရင္း ကြ်ႏု္ပ္ထံသို႔ မၾကာမၾကာ ေရာက္လာျခင္းျဖစ္၏။ ယေန႔ကဲ့သို႔ ကြ်ႏု္ပ္၏ ေဟာခန္းပိတ္ေသာ တနလၤာေန႔မ်ား၌ဆို လွ်င္ ပံုမွန္ဆိုသလို ေရာက္လာတတ္ေလ၏။ ယခု လည္း ၄င္း႐ိုစီမသည္ ကြ်ႏု္ပ္ထံသို႔ ေရာက္လာျပန္ ၿပီျဖစ္၏။ ၄င္းသည္ ကြ်ႏု္ပ္အား-

“မာစတာ ဆရာေရ ဂြတ္တေမာနင္း မဂၤလာပါ …”

ဟု အဂၤလိပ္တစ္ပိုင္း ျမန္မာတစ္ဝက္ လွမ္း ၿပီး ႏႈတ္ဆက္၏။ ကြ်ႏု္ပ္မွာမူ ၄င္းအား အဂၤလိပ္လို လည္း မတုန္႔ျပန္ႏိုင္၊ ျမန္မာလိုလည္း မတုန္႔ျပန္အား ဘဲ စာမူကိုသာလွ်င္ သည္းႀကီးမဲႀကီး ဆက္၍ ေရးေန ရေလ၏။ ကြန္ပ်ဴတာမွာ ေကာင္းစြာ အလုပ္မလုပ္ ေသာေၾကာင့္ ကြ်ႏု္ပ္မွာ စိတ္မရွည္ႏိုင္ေလာက္ ေအာင္ ျဖစ္ေနရေလေတာ့၏။ စာေခၚေပးလိုက္၊ ေတာက္ေခါက္လိုက္ ထိုင္လိုက္၊ ထလိုက္၊ ေခါင္းကို တဗ်င္းဗ်င္းကုတ္လိုက္၊ ညည္းလိုက္၊ မေက်မခ်မ္း  ေရရြတ္လိုက္ျဖစ္ေနရေလ၏။ ဆယ့္ငါးမိနစ္ခန္႔ ၾကာ လတ္ေသာ္ ႐ိုစီမသည္ ကြ်ႏု္ပ္၏ အေျခအေနကို ရိပ္စားမိသြားေလ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ၿပံဳး၏။ ထို႔ေနာက္ ပါးစပ္ကေလးကို ပိတ္ကာ တခစ္ခစ္ ရယ္၏။ ထို႔ ေနာက္ မၿပံဳးဘဲ ဝါးလံုးကြဲ ဟားတိုက္၍ ရယ္ပါ ေလေတာ့၏။

“ဘာသေဘာလဲ ႐ိုစီမ၊ နင္ ဘာရယ္တာ လဲ …”ဟု ကြ်ႏု္ပ္က ေဒါသတႀကီးျဖင့္ ေမးလိုက္ ၏။ ႐ိုစီမသည္ ဟားတိုက္ရယ္ေမာေနရာမွ တျဖည္း ျဖည္းေလွ်ာ့၍ မ်က္ႏွာ ပိုးသတ္ေလ၏။ ထို႔ေနာက္

“ဒီလိုပါ ဆရာရယ္ ဆရာျဖစ္ေနတာေတြနဲ႔ ကြ်န္မဖတ္ဖူးတဲ့ ဆရာႀကီး ရန္ကုန္ဘေဆြရဲ႕ စာေလး တခ်ိဳ႕ကို သြားၿပီးသတိရမိလို႔ပါ။ ဆရာဟာ ႀကီး ႀကီးက်ယ္က်ယ္ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ စာေရးတယ္။ တကယ္ တမ္းက်ေတာ့ ကြန္ပ်ဴတာအေၾကာင္းကိုလည္း က် က်နနမသိဘူး။ က်က်နနမသိတာေတာင္ မဟုတ္ ပါဘူးေလ။ နားစြန္နားဖ်ားေလးေလာက္ေတာင္ မသိတာမ်ိဳးျဖစ္ေနတယ္။ အဲဒီ ကိုယ္နားမလည္တဲ့ မကြ်မ္းက်င္တဲ့ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ အလုပ္လုပ္ၿပီး အလုပ္ ေကာင္းေကာင္း မျဖစ္ေတာ့ စိတ္ေတြတို၊ ေဒါသေတြ ထြက္ေနတယ္။ အမွန္ကေတာ့ လက္နဲ႔ ေရးလိုက္ ရင္ျဖစ္တဲ့ဥစၥာ၊ အဲဒါ ဘာျဖစ္တာလဲဆိုေတာ့ အလွမ္း က်ယ္အလယ္လပ္ေနတာ။ ဝမရွိဘဲ ဝိလုပ္ေနတာ၊ ဆန္မရွိဘဲနဲ႔ အစားႀကီးေနတာ”ဟု မ်က္ႏွာတည္ မ်က္ႏွာထားျဖင့္ ေျပာပါေလေတာ့၏။ ကြ်ႏု္ပ္လည္း ေတြေတြႀကီး ျဖစ္သြားကာ ႐ိုစီမအား စိမ္းစိမ္းႀကီး စိုက္ၾကည့္ေနမိ၏။ ထိုအခါ ၄င္းက ဆက္လက္၍-

“ကြ်န္မ ဖတ္ဖူးတဲ့ စာအုပ္ထဲမွာ ဘယ္လို ေရးထားသလဲဆိုေတာ့ တို႔ျမန္မာေတြ ေတာ္ေတာ္ညံ့ သြားၿပီတဲ့၊ ကားဆိုတာ ေပၚလာတဲ့ေခတ္ဆိုေတာ့ ကားကို အထင္ႀကီးၾကတယ္။ အဲဒီေတာ့ က်န္းမာ ႀကံ႕ခိုင္ခဲ့တဲ့ ျမန္မာႀကီးေတြဟာ ေျခေထာက္ကို အား မကိုးေတာ့ဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကားကလည္း မလုပ္ႏိုင္ ျပန္ဆိုေတာ့ ကားကိုလည္း တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္ မသံုးႏိုင္၊ ကိုယ့္ရဲ႕ မူလစြမ္းရည္လည္း ေပ်ာက္ဆံုး ျဖစ္ကုန္ေတာ့တာေပါ့။ ေသနတ္ေတြ၊ အေျမာက္ေတြ တြင္က်ယ္လာေတာ့ အဲဒါေတြကို အထင္ႀကီးတယ္။ ဓားေတြတုတ္ေတြနဲ႔ အေရွ႕ေတာင္အာရွမွာ အစြမ္း ျပႏိုင္ခဲ့တဲ့ တို႔ျမန္မာႀကီးေတြဟာ ဓားေတြ၊ တုတ္ ေတြကို အထင္ေသးၿပီး မသံုးၾကေတာ့ဘူး။ ေခတ္ ေပၚ လက္နက္ေတြကိုက်ေတာ့လည္း တြင္တြင္  က်ယ္က်ယ္မသံုးႏိုင္ျပန္ဆိုေတာ့ ေရွ႕ဟာကလည္း ပ်က္၊ ေနာက္ဟာကလည္း မျဖစ္ ျဖစ္ေနေတာ့တာ ေပါ့။ ႏိုင္ငံျခားေဆးကို အထင္ႀကီးတယ္။ က်က်နန မလုပ္ႏိုင္ဘူး။ တိုင္းရင္းေဆးကိုလည္း အထင္ေသး ၿပီး ပစ္ပယ္လိုက္ၾကၿပီ။ အဲဒီေတာ့ အျမတ္မရတဲ့  အျပင္ အရင္းေလးပါ ဆံုးသြားေတာ့တာေပါ့၊

အဲဒီစာသားေတြအတိုင္းေတာ့ မဟုတ္ဘူး ေပါ့ေနာ္။ စာရဲ႕ သေဘာေလးကို ေျပာျပတာပါ။ အခုလည္း ဆရာက အဲဒီလိုျဖစ္ေနၿပီ။ လက္နဲ႔ေရး တဲ့ အေလ့အက်င့္လည္းေပ်ာက္၊ ကြန္ပ်ဴတာကိုက် လည္း က်က်နနမသံုးႏိုင္၊ အလုပ္ေတြ အမ်ားႀကီး အထစ္အေငါ့ျဖစ္ေနတာေပါ့။ ကြ်န္မတို႔ ပတ္ဝန္းက်င္ မွာ အဲဒါမ်ိဳးေတြ မ်ားေနၿပီေနာ္။ အဲဒါကို ဆရာလည္း ေသခ်ာစဥ္းစားၿပီး သတိထားပါ။ ဆရာ့ေဆြမ်ိဳးေတြ ကိုလည္း သေဘာေပါက္ေအာင္ေျပာျပလိုက္၊ ဆရာ့  သူငယ္ခ်င္းေတြကိုလည္း ေျပာျပလိုက္၊ အႏွစ္ခ်ဳပ္  လိုက္ရင္ေတာ့ လူညံ့ႀကီးေတြ ျဖစ္ကုန္ၾကၿပီလို႔ ေျပာ ရမွာေပါ ဆရာရယ္။ ျမန္မာ့အစြမ္းအစေတြလည္း ေပ်ာက္ကမၻာ့ အဆင့္အတန္းကိုလည္း မမီ၊ အင္မ တန္ ေၾကာက္ဖို႔ေကာင္းတယ္ေနာ္ …၊

ငါတို႔ျမန္မာဆိုတာ ဘယ္လိုမ်ိဳးကြလို႔ ကမၻာ  မွာ လက္မေထာင္စရာကိစၥေတြ ေတာ္ေတာ္နည္းလာ ေနၿပီ”ဟု လြန္စြာ ေလးနက္ေသာ မ်က္ႏွာျဖင့္ ေျပာ ျပန္ပါေလေတာ့၏။ ကြ်ႏု္ပ္လည္း ေကာင္းစြာ ဆင္ ျခင္မိသြား၏။ ထို႔ေၾကာင့္ သက္ျပင္းရွည္ႀကီး ႏွစ္ ႀကိမ္တိုင္တိုင္ ခ်လိုက္မိေလ၏။ ႐ိုစီမလည္း သက္ ျပင္းရွည္ႀကီးကို လိုက္၍ ခ်၏။ ထို႔ေနာက္ ကြ်ႏု္ပ္က-

“နင္ေျပာေတာ့လည္း ဟုတ္ေနတာပဲ ဘာလုပ္ရမွန္းေတာင္ မသိေတာ့ပါဘူးဟယ္” ဟု ခပ္ ညည္းညည္းကေလး ေျပာလိုက္လွ်င္ ႐ိုစီမက-

“ဘာလုပ္ရမွန္း မသိတိုင္း အဲသလိုသာ အသက္ကို ခပ္ျပင္းျပင္း႐ွဴၿပီး သက္ျပင္းခ်လိုက္ေပ ေတာ့ ဆရာေရ …” ဟု ေျပာေလ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ကြ်ႏု္ပ္က –

“ဘာဆိုင္လို႔လဲ ႐ိုစီမရဲ႕”ဟု ေမးလိုက္လွ်င္ ၄င္းက-

“အကုန္ဆိုင္တယ္ဆရာရဲ႕ ႐ိုး႐ိုးသာမာန္ အေျခအေနမွာ ဆရာဟာ အသက္ကို ဝ၀မ႐ွဴဘူး။ အသက္ဝ၀႐ွဴဖို႔ကို ေမ့ေနတယ္ သက္ျပင္းခ်လိုက္ ေတာ့မွ အသက္ကို တဝႀကီး႐ွဴလိုက္တာ၊ အဲဒီ အသက္႐ွဴတာဟာ အရာအားလံုးအတြက္ အေရးႀကီး ေနတယ္ေနာ္။ ေလ႐ွဴတယ္လို႔ေတာင္ မေခၚဘူး။ အသက္႐ွဴတယ္လို႔ ေခၚတယ္မဟုတ္လား။ အသက္ ကို ႐ွဴတာေလ ဆရာရဲ႕။ အသက္ကို ႐ွဴေနပါမွ အသက္ရွင္မွာေပါ့။ အသက္မ႐ွဴရင္ ေသသြားမွာ ေပါ့။ ေသသြားရင္ ထင္းတံုးလိုျဖစ္သြားၿပီေလ။ ဘာမွ လုပ္လို႔ မရေတာ့ဘူးေလ။ ေသၿပီေဟ့ဆိုရင္ ခ်မ္းသာျခင္း၊ ေအာင္ျမင္ျခင္း၊ ျြကယ္ဝျခင္း၊ ရာထူး ရာခံ ႀကီးျမင့္ျခင္း ဘာမွမျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး။ ရွင္ေန ရင္ေတာ့ အဲဒါေတြ လုပ္ယူလို႔ရတယ္။ အဲဒီေတာ့ ကိုယ္ဘာျဖစ္ခ်င္သလဲ အသက္ရွင္ေနဖို႔ အေရး ႀကီးတယ္။ ရွင္႐ံုကေလး၊ ဖုတ္လိုက္ ဖုတ္လိုက္က  ေလးရွင္ေနလို႔ေတာင္ မျဖစ္ေသးဘူး။ အသက္ဓာတ္ အားေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ရွင္သန္ေနမွကို ကိုယ္ျဖစ္ ခ်င္လိုခ်င္တာေတြ ရႏိုင္မွာ

အဲဒီေတာ့ အသက္ဆိုတာ အင္မတန္ အဖိုး ထိုက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ အသက္ရွင္ဖို႔ လိုအပ္တဲ့ ေလကေတာ့ တျပားမွ ေပးစရာမလိုဘူး။ အလကား ရတယ္။ အဲဒါကိုက ေလာကႀကီးရဲ႕ သဘာဝတရား ႀကီးရဲ႕ လွ်ိဳ႕ဝွက္ဆန္းၾကယ္တဲ့ ဂမၻီရသေဘာပဲ၊ အဖိုးအထိုက္တန္ဆံုးအရာကို အလကားရေနတာ ေလ ဆရာရဲ႕။ အဲဒီအလကားရေနတဲ့ေလကို ဆရာတို႔က ႏွေျမာေနတယ္။ တြန္႔တိုေနတယ္။ ေျြခေျြခတာတာေလး သံုးေနတယ္။ ေလအ႐ွဴနည္း သေလာက္ အသက္ဓာတ္လည္း အားနည္းေနေတာ့ တာေပါ့ ဆရာရယ္။ အသက္ဓာတ္ မီးမွိန္မွိန္ကေလး  နဲ႔ ဘာကိုပဲလုပ္လုပ္ ဝိုးတိုးဝါးတားေလးပဲ ျဖစ္ေန ေတာ့မွာေပါ့။

အဲဒီေတာ့ဆရာ ဘယ္ေလာက္ ေအာင္ျမင္ ခ်င္သလဲ ဘယ္ေလာက္ခ်မ္းသာခ်င္သလဲ ေလကို အသက္ကို တဝႀကီး႐ွဴေနဖို႔ေတာ့ လိုတယ္ေနာ္။

အသက္႐ွဴတိုင္းမွာလည္း ၿပီးၿပီးေရာေလး သေဘာမထားရဘူး။ စၾကဝဠာႀကီးထဲက အင္မတန္  အဖိုးထိုက္တန္တဲ့ အင္မတန္ တန္ခိုးစြမ္းရည္ႀကီးမား တဲ့ အသက္ဓာတ္ကို ႐ွဴသြင္း ေနတာလို႔ အေလး အနက္ အာ႐ံုျပဳရမယ္။ အသက္ကို တဝႀကီး ႐ွဴ သြင္းလိုက္၊ တဝႀကီး ႐ွဴထုတ္လိုက္ လုပ္တာကို ေသခ်ာေလ့က်င့္ယူရမယ္။ ဘယ္ေလာက္အထိ ေလ့က်င့္ရမလဲဆိုရင္ ႏွာေခါင္း ေပါက္ကတင္ ေလ႐ွဴတာ မဟုတ္ေတာ့ဘဲ တစ္ကိုယ္လံုးမွာရွိတဲ့ ေမြးညႇင္းေပါက္တိုင္းကေန ေလကိုစုပ္ယူေနတယ္။ ႐ွဴသြင္းေနတယ္လို႔ အာ႐ံုျပဳတတ္ရမယ္။ နည္းနည္း ေလး သတိထားၿပီး ေလ့က်င့္လိုက္ရင္ တစ္ကိုယ္ လံုးကေန ဆရာ အသက္႐ွဴတတ္သြားမွာပါ။ ႐ွဴ တိုင္းမွာလည္း ေဟာသလို အာ႐ံုျပဳရမယ္။ စိတ္ထဲ က ရြတ္ရမယ္”

“ငါဟာ အင္မတန္ တန္ခိုးစြမ္းရည္ႀကီးမား တဲ့ အသက္ဓာတ္ေတြကိုု ႐ွဴသြင္းေနတယ္။ ငါ့ခႏၶာ ကိုယ္ထဲမွာ စၾကဝဠာ တန္ခိုးသိဒၶိဓာတ္ေတြနဲ႔ ျပည့္ ေနၿပီ။ ဒါေၾကာင့္ ငါဟာ တန္ခိုးသိဒၶိရွင္ ျဖစ္ေန ၿပီ။ ဒါေၾကာင့္ ငါလိုခ်င္တာေတြကို ရယူႏိုင္တယ္။ ငါလိုခ်င္တာေတြကို ျဖစ္ေအာင္လုပ္ႏိုင္တယ္။ ငါ လိုခ်င္တာေတြကို ဖန္တီးႏိုင္တယ္။ ငါ့ရဲ႕ ေရာဂါ ေဝဒနာေတြဟာလည္း သက္သာေပ်ာက္ကင္း သြားၾကၿပီ။ ငါဟာ အင္မတန္ က်န္းမာ ႀကံ႕ခိုင္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ျဖစ္တယ္”

႐ိုစီမသည္ အထက္ကအတိုင္း တစ္လံုးခ်င္း  ရြတ္ဆိုျပေလ၏။ ၄င္း၏ စကားမ်ားသည္ ကြ်ႏု္ပ္၏ နားစည္မွသည္ ႏွလံုးအိမ္သို႔တိုင္ ထိခတ္သြားခဲ့ၿပီ ျဖစ္၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ရႊင္လန္းတက္ၾကြေနေသာ ဖ်တ္ လတ္ေနေသာ အားမာန္အျပည့္ျဖစ္ေသာ ကြ်ႏု္ပ္၏  သမီးအရြယ္ ႐ိုစီမေလး၏ မ်က္ႏွာအား ေငးၾကည့္ ရင္း အလိုအေလ်ာက္ဦးညႊတ္မိၿပီး ျဖစ္သြားရပါ ေလေတာ့သတည္း။

 

သေဗၺဓမၼာ

ဇင္ေယာ္နီ

Comments

comments

Post Author: manawmaya